събота, 25 април 2015 г.

Birthday card

Тази картичка направих за съпругът на сестра ми .Скоро той има рожден ден и реших да използвам печата на Mo за тази цел. От доста време не бях правила картичка за мъж и по принцип винаги са ме затруднявали ,но тази стана много бързо и без умуване какво къде да сложа.Може би защото бях си наумила какво послание искам да носи и идеално се съчета с печата.Те си имат малка прекрасна бебка на почти 4 месеца и знаете как е с малко бебче.Сънят и почивката са дефицит ,всичко се върти около бебето и всеки си мечтае за малко почивка и спокойствие :D Въпреки,че хората казват малко дете -малки проблеми,голямо -големи проблеми :)) Съпругът ми ,като видя картичката ме попита "За мен ли я правиш",а нашето детенце е на почти 4,явно е актуална за всички мъже  :D
Ето я и картичката и искрено се надявам и батко ми да разбере  ,така странното ми чувство за хумор :)


Благодаря,че се отбихте и хубав ден от мен :)

Стела 
ххх



1 коментар:

  1. Absolutely great male card!
    Thank you so much for joining us at Mo'S Digital Pencil.
    Hope to see you back for the next challenge.

    Hugs, Anja

    ОтговорИзтриване